niedziela, 28 września 2014

Chispy warzywno-owocowe

Kilka dni temu zauważyłam na Pintereście zdjęcie ususzonych bananów i przyszło mi do głowy, żeby zrobić chipsy dla moich szczórów (a przy okazję i ja kila chapsnę :P).

Chipsy przygotowałam z:
  • marchewki
  • papryki
  • pomidorów
  • selera
  • pietruszki
  • jabłka
  • kiwi
  • buraka



 Suszyłam wszystko kilka dni na specjalnej suszarce do grzybów i warzyw, co jakiś czas przewracając, przerzucając na inną półeczkę - podczas suszenia wszystko się kurczyło, więc po jakimś czasie mogłam pozbywać się kolejnych półeczek ;).

Tak część warzyw i owoców wyglądało po ususzeniu. Mamy tutaj pietruszkę, marchewkę, jabłko, buraka i selera, reszta jeszcze się suszy...

Po ususzeniu wrzuciłam wszystko do torebki i pozostawiłam ją otwartą, żeby wszystko nie zmiękło ponownie.

Z czego jeszcze można zrobić chipsy? Na przykład z:
  • truskawek
  • ananasa
  • brzoskwiń
  • mango (tylko dla samic!)
  • gruszek
  • moreli
  • śliwek
  • chleba (do ścierania ząbków)

A tak dziewczyny radowały się ze smakołyków :)
Pixi
Dixi











Miłego pichcenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz